izalouisvee

sekarang ni sumpah aku ta suka dengan life aku.
omagoshh! give back my life! arghh damnit --"

sekarang ta bole keluar sesuke hati
emak aku cakap, nanti kene culik
bakar mati macam sosilawati, wtff

sekarang ta bole tinggal rumah ipoh
sebab takut guard tu culik rogol bunuh
*yaAllah fikir macam tu pulak

sekarang ta bole cakap lebih sikit
ade je yang ta kene bile aku cakap
bila diam, baru tertanye2, macam ape je

sekarang ta bole keluar dengan bf or kawan
semua manusia ta bole percaye
okey thumbs up (Y) !

semua ni ta boleh sebab...

AKU BUDAK SEKOLAH !

emak aku cakap
aku ta cukup umur dengan semua itu
tunggu habis sekolah
bila da besar, baru tahu
tapi aku rasa sumpah ta ade kene mengena
even aku budak sekolah or ta
coz kalau aku na kuar

bukan ye aku ta bole naik teksi
same as, kalau ta kasi naik teksi
cakap menyusahkan? haihh pelik kan
maybe ade hikmah, orang cakap
bila ibu bapa cakap ta bole tu
jangan laah pegi, untuk kebaikan ? MAYBEE --"