starbucks


1st thing that im gonna say is
WHAT THE HELL IS FUCKING SHIT YOU ALL SO ADDICTED N LOVE STARBUCKS DRINK LOTT?
oke lahh, finee
orang hotstuff je lahh yang minum n lepakk starbuckss
oke fahamm.
butt sanggup kee korang minum bendaa haram nih?
perhh memang tabit derr if korang dapat minum or minat gile kan
act lagi 1, starbucks ni kan haram
so da sah2 lahh haram tu. biasa je title dia bagi korang kan
act, aku bukan batak or kampung lahh
aku pernah banyak kali minum n makan kat situ.
itu pun ada orang belanje,
if ta, ya allah baik pegi mamak
murah sikit, lagi berkhasiat haaa
sumpaa demi allah ya tuhanku.
MEMANG TA SEDAPPP!
ta silapp, aku order chocolate drink ape entah kan.
sumpaaaa! memang ta sedapp
makanan dia pun sama.
aku order macam bun with sardin kot
ishhh, GELI derr
nasib ade member bole habes kan.
tu punn dia da lapar gile haa
if ta, bazirr jee. da lahh mahal huhuh
fyi, aku lepak dekat starbucks coffee parade.
so idk lahh if tempat lain sedapp kann. hurmmm